fredag 11. november 2011

UTPLASERING HOS INDESIGN

FREDAG 4 NOVEMBER

Idag kom jeg til Indesign og fikk vite at det var litt fravær av de ansatte pågrunn av sykdom. Det var kun 2 på jobb og de skulle begge ha kundemøter. Hele dagen var det lagt opp til kunder som skulle komme å hente varene sine som kom inn igår. Så jeg fikk ansvar for å hjelpe dem med hva de skulle hente og bære det inn i bilene deres etter som om at den ene ansatte er gravid i måned 7 og den andre ryggproblemer. Det var veldig mange kunder som kom inn iløpet av dagen og det ble mye spørsmål på meg som jeg ikke kunne svare på. Men de forsto heldigvis at jeg som skole elev ikke kunne hjelpe dem med og bestille sofa eller vite hvilken stoff som var på akkurat de stolene.

Da klokken ble 1 kom det endelig flere på jobb og jeg fikk litt andre oppgaver. Jeg fikk denne vipp avdelingen som jeg skulle sette ut noen nye varer på og lage en ren og enkel utstilling på. Deretter pakket jeg opp noen stoler som hadde kommet til utstilling ifra slettvoll og monterte dem. Før jeg til slutt fylte opp 2 store sakkosekker med små isopor kuler.

Vipp veggen før og etter:





Slettvoll stolene:























Sakosekkene om skulle fylles med disse kulene, 4 slike poser i 1 sakkosekk:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar