fredag 11. november 2011

UTPLASERING HOS INDESIGN

TORSDAG 3 NOVEMBER

Idag har jeg vert utplassert hos Indesign på Raglamyr i Haugesund for andre gang. Var veldig hyggelig at alle husket meg igjen og var forberede på at jeg kom. Jeg begynte med å hjelpe og bære inn en del nye varer. Som senger, sofaer, stoler, bord osv. Alle bestillingene som var kommet skulle ut til kundene så de 3 første timene var jeg medhjelper og bar inn, fant ut hvem produktene skulle til og fant nummer og lignende til kundene.

Etter dette fikk jeg i oppgave og pakke opp noen av de nye tingene som hadde kommet som skulle ut til utstilling i butikken. Det var lamper og noen etasje fat som skulle pakkes opp og skrus sammen. Etterpå fikk jeg plassere lampene i butikken slik som jeg selv ville og bære ut alle eskene til etasje hyllene som skulle stå ute i butikken. Og det var det siste jeg gjorde før dagen var over.

Etasje fatene:










































Lampen:




























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar