fredag 23. september 2011

INDESIGN

Idag hadde vi årets første praksis dag. Jeg var utplassert på Indesign og skulle være der kl. 10 og da jeg kom var det allerede 2 andre jenter som også skulle være utplassert ifra 1DHIA. Så vi jobbet sammen hele dagen og da jeg kom hadde de allerede begynt å rydde i stoffprøvene, så jeg hjalp dem med det samtidigt som vi byttet på å prise alle stoffbøkene til Tricia Gulid som hadde fått nye priser.





























Da dette var gjord kom Jane med en liten overraskelse til oss, hun hadde vert så snill og baket sjokoladekake som vi alle spiste sammen. Så vi fikk en liten pause før vi skulle fortsette og prise stoffprøvene mens vi også skulle lage en ny utstilling av denne hyllen. Jane syntes at hele hyllen var rotete og likte ikke å ha alle de fargene putene lenger og ville ha det mere svart, hvit tre og grått.


FØR:
 















                                                                     


ETTER:




















Her ble de rosa putene de ikke ville ha liggende på hyllene:



 De siste timene fikk vi magasiner hvor vi skulle finne ting og stemninger vi likte og lage en liten collage hver. Men tiden gikk så fort å vi ble ikke ferdige med collagene. Vi hadde også planer om å lære litt om Tricia Guild, men tiden gikk så fort å vi fikk ikke tid. Men jeg bladde gjennom boken hennes hvor det er bilder av alle husene hennes rundt omkring i verden. Ble så nysjerrig så jeg søkte litt og fant litt bilder om informasjon om Tricia Guild og bedriften hennes.



Tricia Guild startet i 1970 et firma av møbelstoffer, møbertrekk, sofa, senger, bad og mye mer. Firmaet eies av Tricia Guild og hennes bror Simon Jeffery. Sammen kombinerer de kreativitet og innovasjoner med høyeste nivå av kvaliteter på design, produktutvikling, service og mennesker. Her er noen helt utrolig fine bilder ifra henne kolleksjon.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar